softning på hög nivå.

tjena mittbena!
dagen var helt okej, först konfirmation och sen Hanna!
vi satt och dryga vid datorn och var barnvakt, hyrde film och fetade oss med klubbor och hanna med ett kinderägg, hon fick en krokodil :D
kollade på brölloppsduellen, den var faktiskt bra :)
sen så såg vi en likbil också, då fattade vi att dom hittat Ricky.
Hemskt, men skönt att dom hittade han iaf.
Han får vila i fred. 

aja, sen så åkte familj till våxnäs och käka på McDonalds, jag var fet och käkade upp allt!
Mer än alla, vilket inte förvånar mig...
sen så tog vi en snabbtur på ica maxi, inget roligt där alls!
körde hem, jag tog mig en redbull och nu som ni märker sitter jag här!
tänkt att vara uppe ett tag inatt :) kommer sova skönt eftersom  det inte är så varmt.
Puss&Kram (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0