Skor.

Goddagens!
stan idag med Mimmi, hittade inte ett piss! Eller jo, ett par trosor, tummen upp för mig (Y)
letade som en blådåre efter ett par röda skor, tro mig det finns inte!
inte ens rosa för tillfället, så antingen så tar jag och målar mina skor röda xD
eller så snor jag ett par som förmodligen passar av Jessica :D

nu är det såhär, jag har just kommit hem.. Jag och Mimmi tog oss en cykeltur,
så vi pratade vurpor man gjort, skrattade så jag fick ont i kinderna:D
sen så ringde hennes kusin också, han har tappat mobilen,
så vi var snäll och cyklade nästan ända till skjutbanan (:
kakor till oss!  haha!

imorrn blir det nått, kanske mimmi, annars ska jag softa eftersom jag fyller år på fredag,
real 24 är inget nummer som jag tycker om.. Händer bara tragiska saker då alltså :/
skit på det...
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bilden skulle ju vara mycket coolare om det var någon idoit på en rå trimmad kommades i världens fart rätt så näraa

2009-07-22 @ 21:29:31
Postat av: MARION

men jag vill inte hanått sånt som förstör bildEN!

2009-07-22 @ 22:23:54
Postat av: Anonym

blev du sur på slutet när du skrevk slutet av menigen?

2009-07-22 @ 22:38:14
Postat av: Mairon

haha, nje jag kom bara på caps lock xD

2009-07-22 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0