skoj.

Titt ut,
det har vart fint väder idag :) vid halv sex stack jag och Nathalie upp till Ica,
hon var godissugen och kände för energi, jag var duktig. Tog trocadero istället för redbull.
Nu får ni ge mej en kaka? (a) haha!
Sen så åkte vi hem till Nathalie, satt och prata om massa skratta även åt gamla minnen:D
sen så spionerade vi på någon nyinflyttad, åkte moped förbi säker 10ggr.
Bara så ni vet, vi spionerade inte... utan bara kolla vem det var ;o ingen man kände igen!
Sen stack vi hem till mig också, satt och softade mer då.
Jag har asont i min typ höft, fast mer på magen... Vet inte vad det heter helt enkelt xD

Ska beställa tid för piercing nu vilken dag som helst! (:
vill ta den 26, inte så kul att ha en svullen läpp på fryksdalsdansen kanske? ;)
får se om det blir mangskog till helgen, är hellre ensam hemma med Nathalie (;
Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0