RIX FM FESTIVAL.

Kom hem för ett litet tag sen,
rix fm festival var över förväntan :D och vi stog längst fram, dock två pers framför bara men det gjorde inget, men jag förstår inte varför man ska stå längst fram och inte göra nått under konserten utan bara stå där och tråka :S
vi hade iaf röjj! Deje gruppen ;) så det var najs, JAG TOG PÅ KIM! (kan misstolkas, men jag menar stötte i hans hand!)men det gjorde rätt många, han var grymt bra. Bäst av alla lätt! :)
bra dag annars också, dock lite läskigt med åska och spöregn, tog på mig jeans och lång armad tröjja till rix, vilket inte var behövligt, Det är de som jag ångrar :)
nu ska jag snart sova,
sovgott!
xoxo,
marion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0