Mangskog

Inatt tänkte jagigenom en idé, att jag skulle skriva nästa inlägg i mangskog..
eftersom att vi åkte dit idag, men såklart så har vi inget trådlöst internet.
så det gick åt pip svängen..
tänkte att jag kan skriva nu ist. min mamma väckte mig halv tio, då var jag så gott som död.
Sen så åkte vi till mangskog vid kvart i 11. Varit där hela dagen,
vart rätt tråkigt ... men jag var nere vid älven och tog lite kort, sen så var jag med ner med Buster också, det har ju varit så varmt idag, så han badade lite smått :)
och nu är jag hemma mätt och belåten :)
riktigt trött, får se hur länge jag blir uppe inatt, det beror helt på sällskapet xD haha

Puss&Kram.

haha, vet inte när Jessica kommer hem... imorrn? (A) muppbild också (; att jag ens vågar.. xD en kaka till mej ;) höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0