Gratulerar

Kom just hem från stan,
var och käka på kebabhouse för mamma fyller år idag!
Marlene gör också det, så grattis till dom :)
bara 4dar kvar tills jag gört :D
sak samma, letade efter kläder som jag kan ha på fryksdalsdansen.
Vet ni vad jag hittade? ingenting!
varje gång man inte har pengar så hittar man en massa, men bara för man har pengar och letar efter nått så finns det självklart inte. Det förvånar mig inte allstå...

fick mig smycken iaf, för Jessica har sagt att hon ska göra mig i ordning :)
gr8! :D
ska göra nått nu, jag vet inte vad..
leta fram och testa kläder kanske?
inatt blir det iaf oth! :D och msn!
Pussar (:

-Is this real,
or is it just a game?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är WORLD OF WARCRAFT

2009-07-21 @ 02:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0