Fritt fram?

Guten Morgen, alla som inte ens har gott på tyska vet nog vad det betyder :)
en gång var tyska lätt xD
hmm, får se vad det blir sen. Hade funderingar på tjejkväll hos Nathalie, men ingen kunde. Så jag och Naytaie skulle ta oss en lång tur sen :P men först skulle hon städa rummet, och imorrn måste jag till stan, nån som vill med? (a)
det är så att jag måste käpa present till mamma!

och det är nått som fortfarande ittterar i mitt öga ;s
det tycker vi inte om (sn) haha, ojdå det ska vara (N)
nu ska jag kila ner, käka & duscha.
PussTjaooo :D

-Give me your hand but realize I j
ust wanna say goodbye.
Please understand I have to
leave and carry on my own life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0