Äntligen hemma (:

Hemma nu!
just käkat körv me brö! värmlänning här;D haha? vad är mitt problem? ;s 
aja, igår var vi i Erika stuga, Kajsa kunde inte komma men vi fick kul ändå :)
mat och promenad, vi visste inte riktigt om vi kommit rätt, men det var kul ändå.. haha, pinsamt gällande bilen :$
sen satt och spela monopol ett tag, men sen sluta vi..Jag Vann, jag lovar! :D
sen la vi oss och prata, då gick tiden mkt fortare. Erika somnade jag och Elin var vakna till halv 4, 4 :D haha
inte lite trött på morronen eller nått, nejnej! :D

sen blev vi hämtade, mamma och pappa skulle handla och jag hate bråttom hem för jag skulle vara med Nathalie. Men inte längre än 5, och klockan var 3. Då sa Nathalie att vi kunde mötas och köpa glass, det kunde jag inte motså så jag satt i bilen i pyjamasbyxor och kill t-shirt, så jag bytte till linne och mjukisar.. Ingen hitt och gått i det andra;)
sen så satt vi och pratade, det var bra :) saknat henne! 
ikväll ska jag slappa, och så ska jag och mamma in till stan nu.. vilken dag som helst :)
Pussar&Kramar!

oerhört sexig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0