På G

Bär väl snart av till Julia kan jag tänka mig,
om typ två timmar men ändå!

Blir kebab och Mario,
Julia säger att det är botemedlet från min förkyldning som kommer på smyg.
det kan ju komma efter nyår eller så istället?
jag menar, på nyår måste man göra nått kul och då får man inte vara sjuk!
eh, fy bubblan... ont typ brevid höften eller ja typ på magen, skit jag vet inte vad det heter ;p
hahaha, bra information ni får tycker jag allt :D
rätt onödig också ._. <--- lärde mig igår vad den där gubben typ menade, haha!

nej nu ska jag väl ta tag i packningen och leta efter en västa som får plats med nått,
synd att jag inte har någon sån ^^
och nu kom Muse reklamen upp på spotify, dom är (n)
och nu kom adtr dom är (y)
Puss!

Ni kan få tag med mig på mobilen om det är så att det finns nån som saknar mig lite för mycket ;)

bild från förra nyår, Niklas var inte den bästa på att ta kort. haha! :D

Nathalie, Marion, Emilia, Erik, Alice, Karl, Robin & Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0