Orkar inte skolan -.-

Kom precis hem, hungrig som en jag vet inte riktigt vad ..
trött är jag också, sluta fem idag och det var inte direkt så kul.

bäst under dan var iaf våran fina bögfilm, ska väl ta med den hem eller nått, så jävla bra :D
Nathalie kommer hit snart, vi skulel sola men det fanns ingen soltid så :/ men vi överlever nog ändå!

kan ni gissao m jag är pepp på att sluta fem imorn igen?! :D:D:D
döö på skolan, eller på det mesta men ändå ^^
puss!

-Du behöver inte göra det värre än det redan är.


Kommentarer
Postat av: veronicah

fin header. ha de bra!:)

2009-12-14 @ 19:19:19
URL: http://veronicah.devote.se
Postat av: Jessica

Du kan åka med mig hem imorgon om du vill, för jag slutar också 17 och ska en sväng till Deje :D

2009-12-14 @ 19:23:28
Postat av: Marion

tack (: blir en ny snart!



jojag hörde det, och detta är redan avklarat ;D

2009-12-15 @ 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0