Onsdag

Onsdag gjord, vilket då menas med att jag har gjort mediekunskapen.
hur det gick vet jag inte :o
men jag vet att samhällskunskap provet gick inge vidare, jag har aldrig i hela mitt liv förutom nu fått G-- haha :D
han bara, ah marion du ligger på gränsen 27 och 29 var godkänt. jag bara, jaha måste jag göra om då? fast det behövde jag inte (nöjd) aja, sak samma får väl visa vad man kan på nästa prov istället :)

nu borde jag ju faktiskt sitta och skriva novell, men gör jag det?
nej -.-
men jag har skrivit hela 10rader (applåder)
sak samma, sjukt trött var jag förut så jag tog en powernap. det var oerhört skönt, bara att nu så är jag typ pigg/trött så ja det är som det är.
pappa och jag kolla gitarrer förut också, rätt feting najs. :D:D
och nu vet jag inte om jag hör en råtta eller om det är kakelugnen som spökar med mig.
puss :*
                         denna gitarren vore, han på bilden också för den delen xD


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Killen är jättekort och gitarren tyvärr jätteful :/ Ledsen men det är sanningen, den är inte fin.. Formen kanske men det är ju bara streck ;s

2009-12-04 @ 00:01:27
Postat av: marion

käft med dig,

frank är snygg gitarren likaså!

2009-12-04 @ 16:46:48
Postat av: Rasmus

Gerej!

2009-12-06 @ 01:37:33
Postat av: marion

gerej själv,

jag är tjej jag vet sånt :D

2009-12-06 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0