Olugn dag

Tjenis penis!

dagen tillbringades med massa koko männsikor, spelade guitar hero, hade fight med snö (tycker jag blev mest utsatt) trillningar, kröningar, diken, finger i ögat. tro mig man blir snygg efteråt :D

nu har jag just kommit ut från duschen, med hicka.
det vart väl lite kallt på direkten när jag kom utspringandes från badrummet ^^
och just nu är jag en aning trött, håller tummarna för att  min säng kan hålla inatt, och önskar att mamma har dammsugit mitt rum när jag vaknar imorn, tror inte det kommer hända alls. ;D

hmm, nu har jag inget mer att säga än:
MSN  & OTH = NU!

och imorn öppnar dömle,
skidor snart? :)
puss!

btw, 
jag väntar fortfarande på snöstorm : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0