mediekunskap

Blir en snabbbloggning nu!
ska dra tag i mediekunskapen igen, eller igen och igen..
läste förut iaf, kände mig lite stolt ska göra det igen, synd att jag har fastnat på ganska skitawesome musik lista.
den var ju verkligen till hjälp nu, verkligen! msn också för den delen, äsch medan jag passar på så kan hela datorn vara felet till att mitt prov kommer gå skit imorrn. btw så stog det nått i boken om att ungdomar är vid datorn för mycket istället för att plugga, har ni hört på maken? ;)

tss.

"it's never to late to live your life"
vet inte riktigt om jag kan hålla med där.
allting skulle vara lättare om du fortfarande skulle finnas i mitt liv.
tände faktiskt ljus för en cancer grej idag,
jag vill aldrig mer uppleva det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0