Måndag

Satt och läste lite av det jag bloggade om i somras, tillbakablickar.
allt blir mycket lättare på somarn har jag märkt.
men ändå, om jag vill ha tillbaka tiden dit så skulle jag ju inte ens veta vilka julia och sabina var heller. så jag tjänar ju inget på det, även om det var bättre tider! :)

aja, jag mår faktiskt helt okej nu.
och det är bra, skönt, underbart.
snart är det jullov och jag längtar!
bara då inte till jul som ni vet.
saksamma,
nu ska jag tvinga pappa till affären så jag kan baka kärleksmums!
puss!

-Lights will guide you home. 
                                       
                                  ni får en bild på roberts mästerverk idag! :D   



Kommentarer
Postat av: jules

men tänk såhär..

sommaren -10 kommer vara så jävla awesome! :D:D:D:D:D <3

2009-12-07 @ 20:27:26
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

ja, jag orkar knappt vänta!! :D:D <3

2009-12-07 @ 20:39:08
URL: http://marionx.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag kan rita:D

Längesen jag gjorde katten dock?:O

2009-12-07 @ 20:49:01
Postat av: marion

haha, ja det var länge sen :P

men jag har allt kvar lite bilder ;)

2009-12-07 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0