jag är inte full *hick*

Sitter här och hickar.
vem är det som tänker på mig va? ;) haha!

nejmen, jag fick till en atschohick nyss.. kände mig inte alls random!
just gjort klart samhällskunskapen som kunde kyssa my ass.. bokredovinsningen är också klar, haha blev lite dåligt med rader alltså :p
men det gick ändå ^^

haha, jävla tjat om busschaufförer idag måste jag påpeka..
men eftersom alal är så nyfikna så var våran chaufför idag lite uppkäftig och fick damp på några som skulle gå på vid sundsta, men dom typ visade itne att dom skulle åka så åkte bussen iväg. och så hörde man bangbang i bussen,bussen tänkte åka utan erik och robin. men det fick inte för sig, dom kom på bussen och hon som körde blev lite surkärring. :D dom borde vara trevliga tycker man men nejnej, vår busschaufför vår busschaufför är en kvinna med pms humör xD

nej jag ska typ göra nått nu ...
bildanalys nästa kanske?
Nästa DAJÖÖ. (internt)

Kommentarer
Postat av: milla

nästa HAGFÖRS

2009-12-16 @ 21:17:43
Postat av: marion

haha, idrottslärarn :D

2009-12-16 @ 22:05:06
Postat av: jules

nästa HAMMARöeeeee

2009-12-16 @ 22:30:58
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0