In a city of fools I was careful and cool.

Toodels!
satt just inne på bilddagboken tro det eller ej!
hmm, satt också och kollade på massabilder..
vad händer med deje egentligen? :o
deje - fjortisland?

massa småbarn som tror att dom är coola för dom sminkar sig som kaniner?!
nja jag tror inte det -.-

aja, sak samma i det. var faktiskt inte nått sånt jag skulle skriva idag inte!
har just städat mitt rum, väntar på hamburgare och ska snart hoppa i duschen.
på torsdag är det nyår också, kanske någon plan eller?
jag har inte stor koll dock, jag tror jag vet att jag ska till stan.
haha, JULIA informera mig lite :D

jo, typ imorn så ska jag på bio också :)
med Jules, Patrik, Emily?
i have actually no idea.
men det kan nog bli bra ändå (:

nein, nu är det dags att tvinga hem maten så jag ska tjilivippa nu! :D
Puss!

-But they torn me appart like a hurricane.

Kommentarer
Postat av: jules

BOKAT BILJETTERNA NU! :D

2009-12-28 @ 21:16:54
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0