I wanna scream It makes me feel alive

Gud, inatt låg jag och tänkte så jag inte kunde somna.
det är som en drog, jag kan ju inte stänga av hjärnan direkt heller ... så jag somnade runt 4, och stängde av alarmet när jag sov. så jag vaknade och såg att för en timme sen skulle jag stå ute och vänta på bussen, så jag tog den som gick 09.25 och blev sensen!

dagen var oerhört ovärd, kände att jag lika gärna kunde vara hemma och sova istället.
jag behöver mer sömn alltså, tur att lovet är på g.
annars skulle jag nog inte orka ta mig till skolan alls!

som sagt, lov nästa vecka. mycket behövligt
för nu är det massa i skolan:
-samhällskunskap frågor
-mediakunskaps redovisning
-engleska läxa
-bokredovisning
-bildanalys
-försöka få iväg min idrott och hälsa uppgift.


ta mig härifrån!
denna bilden vill jag förmodligen bara glömma om jag tänker på nuet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0