hihi

hmm, jag kom på vad jag skulle säga..
så glömmer jag bort allting precis när jag ska börja skriva, hej marion failar.

som jag gjorde med min kladdkaka idag,
hade gjort klart allting! det enda som fattades på bänken var mjöl.
tror ni vi hade nått mjöl eller?
nej det hade vi inte!
tror ni jag blev förbannad då eller?
ja, det blev ja. så jävla förbannad.
(björn rosenström - muffins)

nej men pappa kom men mjöl till mig sen,
då fick jag happyface.
och jag tycker att msn inte får vara typ "öppet" till mer än 12,
för det blir allt för lätt att sitta kvar över 12.
då man ska sova!

jo, och sen..
julias 80:de fråga, jag förstår inte vad hon menar med den (:
kanske hon och jag har lite ombytta roller?
eller salle, som har simbassänger till tuttar xD

nu var marion sjukt övertrött..
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0