Stan.

åh, irriterad... satt just och skrev ett långt inlägg och så ska jag trycka på en knapp så försvinner allting bara.
Det är osnällt...

hmm, nu har jag iaf kula igen. och om denna skulle åka av så skulle jag få ta typ och åka in och få en annan "stav" som var bättre eller någonting. Fattade inte det där till 100%

sak samma, åkte iväg till stan när pappa hade kommit med en pärla.
Käka mat, sen ville mamma handla mat typ :) så jag passade på att köpa en bok.
Sen skulle hon in på nått mer ställe men då stannade jag och ipoden i bilen.
boken var:14år till salu, den verkar bra, och lite hemsk faktiskt. inte kommit direkt långt. Senast jag skulle börja läsa en bok så kom jag till sida 100,
så tänkte jag 200 kvar. Nej det orkar jag inte så sluta jag :P

jag har råångest nu också,
sommarlovet är slut om 
1dag
1timme
5minuter
vilken nedräkning.
Iaf, läntar till Göteborg :)
Pusshej!


detta fick bli dagens outfit ...
och kostrumpor xD
och om ni ser några dammtussar på golvet,
så är det bara råttor som tycker om att vara på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0