Paintgirl.

Helllo :)
sista dagen idag då, den spenderade jag med en roller och vit färg!
jag och mamma fick en knasig idé att göra (nått rum) mysigt istället för en tvättstuga xD
alltså det var bara kläder där inne :) så, menmen... vi är inte klara än, mer målning och skit :)
sak samma, imorrn  blir det karldstad, första  dagen på gymnasium... pirrigt.
Men tur att jag har Milla med mig (y)

ska rensa garderoben och se om jag hittar nått jag kan ha på mig imorrn,
tur att det bär av till Göteborg så jag kan spendera pengar på kläder.
det är mycket behövligt!
ska göra det innan jag somnar här framför datorn (; hahaha!
Puss!

såhär ser det ut nu ... kan bli mysigt tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0