PAINTBALL!


Marion kommer nog undan utan blåmärke!
tror att jag fick två skott där? 
sträcket är från bikinin också ;)

Marion har spelat paintball idag!
jo, ni hörde rätt. Det är nästan som självmord :P
fast det gjorde inte så jätteont att få en "färgbomb" som jag kallar dom på sig.
Bara på ryggendock. Hanna fega ur efter en match, sen ville hon inte spela mer! ;)
jag blev träffad 8gånger av 4matcher.
2på ryggen, 1på nyckelbenet, 2på varsin sida armhålan typ, 1på knäet, en i huvet och sen en i ljumsken.
Men kul var det iaf, ni som inte följde med har något att ångra.

men det är ungefär så min dag har sett ut.
Nu ska jag ta mig en dusch, även om jag fick en när det spöregna på cykelvägen hem!
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag var livrädd, och nu har jag jätte ont i min arm för om man böjer den hamnar underarmen rakt på mitt BLÅMÄRKE xD

2009-08-29 @ 21:04:32
Postat av: Marion

Hanna:haha, lyckat hörrudu! xD

2009-08-29 @ 22:51:07
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0