Onyttig.

Todelue!
sitter ensam nu, elin har just åkt hem (:
va har spelat tv spel ;) långben grej, jag sög :D haha
fast egentligen så är ju jag kung på tv spel. så ni vet ;)
köpte glass gjorde vi också, jag cykla fram och tillbaka.
elin-sibylla-elin-hem, blir en tur ^^ sen bada vi, och sen prata :)  
dock vart väldigt onyttig idag, så det var väl tur att jag cyklade!

solen var uppe också, asvarmt, men jag klagar inte!
nu är det väl folk i forshaga på dans också,
funderade på att åka men jag stannade hemma isället :) 

nu sitter jag lite småtrött och törstig typ,
ska kila ner och hämta nått att  dricka (y)
och bädda rätt mitt lakan i sängen,
blir lite för vild ibland, haha! vad fel det lät :D
xoxo
/Marion


Kommentarer
Postat av: Anonym

9B tröja <3

2009-08-08 @ 01:12:23
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: hanna

du skulle ha vart med i forshaga, det var super :)<3

2009-08-08 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0