koko.

God morgon!
jag har sån otur gällande min piercing.
idag ska jag in och köpa två pärlor, eftersom min åkte av igår runt halv 2nångång.
och jag märkte det när elin skjutsade hem mig, så det blev problem.
Nu sitter jag här med sudd som "stopp" jag blir så trött!

men iaf, hela kvällen/natten var helt ok!
trots att det blixtrade nån konstig grej :P
chezes, det rimma :D

hmm, och alla som smsade igår,
jag kan inte svara... har inga pengar.
tänkte att det kunde vara bra om ni visste :)

väntar på att jessica ska bli klar med hårfärgen,
efter henne blir det dusch för min del.
xoxo!


två dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Rupert

Du skrämde oss med dina teorier om det blixtrande ljuset

2009-08-18 @ 22:06:22
Postat av: Rupert

Du skrämde oss med dina teorier om det blixtrande ljuset ;(

2009-08-18 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0