Jurassic Park.

Mina damer och herrer idag har jag och Hanna kollat på alla tre jurassic park filmerna :D
haha, det var väl kul men blev lite drygt mellanåt, enf film var i 2,5 timme ;o
dom är faktiskt helt okej, fast man sitter lite spänd mellanåt måste jag säga . 
och för den delen höll hon på att döda mig också när hon kom,
smygarn kommer in och så märker inte jag det... hela jag flyger nog och datamusen fick sig nog en klapp ;)

hmm, mamma och pappa funderar på vart man kan åka i morrn,
dom vill på "utflyckt" bara det att vi vet inte vart.. och jagvill inte till kusten.
så isf får dom åka utan mig! så de så :D om inte ni vet nått bra ställe i Sverige?
funderar på att dra in till stan annars och köpa ipod (: 
jag vill ha en röd eller rosa (: gr8!  

nu ska vi se, fick nått iögat förut. 
mycket irriterande nu må jag säga..
försöka pilla ut det ^^ 
Pusss!  


ni får sova gott inatt, jag kommer väl drömma att skolan blir jagad av T-Rex en gång till!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vill ha en rosa ipod! så jävla snygga (yy'

men glöm inte att du ska köpa en D60 ;> <3

2009-08-04 @ 02:52:52
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

haha, okej ;) sugen på en röd jag ;o

måste sälja mopeden först (y)

2009-08-04 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0