Helt nytt.

Första dagen på gymnasiet idag,
var väl helt ok. Mycket stelt i början dock...
sen så skulle vi samla poäng med klassen då prata man lite mer så det lär ju bara bli bättre och bättre.
Schemat kunde vara bättre, men jag är glad att jag inte ska ha språk!
så sovmorgon och håltimme blev iaf.

hmm, imorrn så ska vi va med 2:orna,
dom skulle "leka" med oss, men det blir väl såndär "nollning" ...
men jag tänker inte vara med :D dom sa att det kunde bli kletigt och rekomenderade andra kläder alltså ombytes.
aja, det lr ju bli en mardröm, som att det inte räcker med att vara ny alltså ? :P
haha, vi visste ju real inte ens vart matsalen var :D

nu är jag helt slut iaf!
Pusshej!

gissa om jag saknar förra klassen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0