cp :/

Bara jag som saknar de sista åren som flög förbi?
nu saknar jag mina vänner och 9b. 
det är helt sjukt, skulle göra nästan vad som helst för en vecka med klassen.

oh, vetni?
jag är duktig ;)
uppfunnit en helt cool ny gubbe,
den kommer ju bli liksom nästa grej :D
så, nu ska ni få se den; -,- (den lipar)
smart eller hur? ^o^ och det där är en gubbe som höjjer upp och ner på ögonbrynen och säger "oooh"
jotack jag vet, men det är så jag ser den gubben... :D
och för er som inte fattar så är jag inte så överseriös!

medans jag ändå är igång kan jag ju säga att någon har varit inne på min msn, och skrivit lite saker.
Så jag har ingen aning om vem den skrev till, fick höra det nu i efterhand.
Så ni inte tror att det var jag!
btw, denna dagen har varit drugt tråkig! jag är som Gustaf gällande måndagar, fast torsdagar. 
Pusshej! 


Kommentarer
Postat av: ISABELLA

söt blogg :)

2009-08-28 @ 15:58:24
URL: http://HTTP://IISABELLASVENSSON.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0