Bra, bättre, bäst?

Bättre dag idag! Igår funderade jag på hur jag skulle klara mig med den klassen vi fick.
Men nu så känns det mycket bättre, ingen som var lika blyg idag, vilket är bra ...
Veckan har varit jobbig! Äntligen helg liksom :D
ohjo, glömde säga att jag missa nästan bussen i morse,
jag springa sista biten. Men jag hann! :D pinsamt :$
 
iaf idag fick vi lära varandas namn, med någon lek.
Det var helt tyst i klassrummet och jag utan frukost.
Ingen hit för min mage inte, den kurra och kurra och kurra xD
sen skulle jag säga marion mammut, jag fick bara fram marion
sen dog jag av skratt :D undrar hur många som trodde jag var cp?
mer än halva klassen tror jag iaf.

ikväll blir det att lägga mig i tid också,
drar ju fasen till Göteborg imorrn!
det är najs (: shopping på G! :D
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är så lyckade Marion! (y'

Men några trevliga flickor har vi iaf i klassen :)

2009-08-21 @ 19:18:18
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0