And now you wish that you....

Sitter och väntar på Hanna nu,
hennes moped krånglar så hon åker snart.
som tur är håller spotify mig sällskap :)

mindre bra väder idag, men man tackar för dom två fina dagar :)
på onsdag så skulle det bli varmt har jag hört, eller om det var 25:te...
*förvirrad* aja, så äre när man tycker att grannen talar engelska xD
ni behöver inte förstå nått ^^
letar efter en t-shirt, hittar ingen bra ... tog kill t-shirten, dom är softa :D
haha,

nu ska jag kila(:
Pusspuss

Mitt underliv är min dyrbaraste ägodel.
Min diamant!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej marion :D

2009-08-03 @ 20:18:44
Postat av: Marion

Hej Hanna :D

2009-08-03 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0