Wonderful.

Tjilivippen,
jag undrar hur många gånger jag har gått in och kollat på min sida, den är så himla fin! (:

idag kanske jag och mor drar till stan, skulle kunne behöva mej ett par skor. :D
fast jag tror vi skulle kolla på present :( bajs, vad jag vill ha pengar!
livet är en dans på rosor.
men en dans med svåra steg.

nu ska jag snart börja göra mej i ordning tror jag, men det kanske är bäst om jag går ner till mor och frågar om vi skulle till stan, innan jag börjar sminka mej. För om det inte blir stan ska jag sitta ute och SOLA. <3
gjorde det igår i mer än en timme, helt underbart. Ser ut att bli lika fint väder idag som igår, fast igår blåste det mkt.

xoxo,                                                                       
marion.              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0