Ohyes.

Imorse invigde jag Jessicas cykel, eftersom att min är stulen. Fast egentligen invigde jag den inte eftersom jag har använt den förut.
Jag älskar idrott, har jag kommit på. Det var hur kul som helst på idrotten idag, tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv! Min mage gjorde ont så jag knappt kunde stå. Kommer bli förvånad om jag inte kommer ha 6-pack i morrn xD haha!

Hela dagen förstördes med show :S
nu ska jag vara med bakom scenen och säga vilken scen det är, fast det räcker att man bara sätter upp en lapp, så sa jag det till henne, men jag vart tvungen att vara kvar därbakom och hjälpa alla som skulle bli nervösa :S det tror hon inte jag har fullt upp med att vara eller? :O
nog pratat om min älskade lärare....

ska antagligen åka till hanna och hämta kjolen för nu måste jag ha den! och så måste jag fixa en vit, t-shirt eller en skjorta eller nått. Som jag inte har.
btw; förut var det nästan 30grader ute, jag älskart! <3

xoxo,
marion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0