Men snälla.

idag gick jag upp tidigt! eller ja vaknade kvart över 6, drog mej till tjugo i sen blev det dusch.
Jag och Nathalie cyklade till musiksalen, idag skulle vi visst vara i folketshus, som ingen visste om typ :S
och hon klagar på oss :O väx upp, typ så känner jag. Stört hur mycket man kan pressa folk egentiligen. Och hon är ändå lärare så hon borde ju verkligen inte göra det. Frågan är om hon ens fattar att hon blir för mycket!

och nu är jag jätte trött, så jag ska ta mej en promenad upp till deje och köpa tuggummi! :)
mobilen är med.
xoxo,
marion.

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Hej!

Jag har bytt blogg, följ och kommentera gärna där istället!

Puss<3



<b>www.mcbara.blogspot.com</B>

2009-04-23 @ 08:43:06
URL: http://absolutbarasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0