Jag älskar er.

När livet känns helt förstört,
och du inte orkar mer.
Allt du gör blir helt fel.
Du känner dig bortglömd och tom.
Tror att du aldrig kommer hitta hem igen,
eller finna det som du alltid sökt.
Drömmarna känns dumma
för att du tror dom aldrig ska slå in.
Mardrömmarna kommer,
och hela du försvinner.

Glöm då inte alla som faktiskt älskar dej för precis den du är!
Och att det alltid kommer finnas någon vid din sida,
din familj, dina vänner.
Vad skulle dom göra om du skulle försvinna?
Ett tomt hål i våra hjärtan,
som nu ber & hoppas att det aldrig kommer att inträffa.

Jag hoppas att mina vänner vet att jag alltid kommer att ställa upp för dom, och lyssna på er.
vad som än gäller. Alltid! 
Jag älskar er<3 


Kommentarer
Postat av: Milla

jag kommer alltid finnas för dig marion, du är så sjukt bra & jag tror inte att det finns någon som förstår mig så bra som du gör

<33

2009-04-25 @ 22:57:46
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

och jag alltid för dig!

du är en av dom få som verkligen verkar förstå mig.

<3

2009-04-26 @ 17:07:52
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0