ILOOOVEIT!

Bra dag,
åkte iväg till i2marten i morse, inte alls mkt folk i början men när vi åkte så hade det kommit fler :) fick mej en väska.
Sen bar det av till bergvik mot min vilja, men men. Jessica vart tvungen....
kom hem då satte jag mej i bikini och stekte. Fick mej en liten rand här och där (Y) höhö
tvättade bilen för att få pengar av mamma, hann dock inte klart men ändå :) jag ska få 100spänn så ska jag beställa en klänning och hoppas att den hinner komma till på torsdag eftersom det är valborg :D
Var också över till mimmi och lämnade paketen :) hoppas hon blev nöjd.
vi åkte iväg och köpte glass, kulglassen har börjat komma nu också :D verkligen sommar på G!
och nu sitter jag hemma och tkr att det är asvarmt, jag älskart! sova med haken på fönstret inatt blir :D

xoxo,
marion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0