Back to reality.

Tjosan i trosan.
Första skoldagen, och det var helt okej! vart inte trött i morse heller som jag trodde jag skulle vara men icke och det är jag stolt över.
Började med
-Mentorsträff
-Idrott
-Håltimme                                
-Svenska
-Mat
-Engelska
-Musik
skrev ner hela schemat för jag är stolt att jag kan hela dagen :D:D och jag fick VG på musiken också .) så nu är jag stoltstolt :)
Annars har dagen vart rätt soft, helt okej väder, men vad är det men blåsningen. Den blåser omkull mej ju :D höhö

Snart eller om ett tag ska jag till Hanna, för klockan 6så ska vi på möte för skolavslutningen. Ska faktiskt följa med, måste ju börja mitt första möte någon gång :D haha funderar på att köpa en redbull efteråt, det är så värt det :D
sen ska jag nog kolla igenom matten. ;S döda mej!
xoxo,
marion.
idag har jag ätit lite chokladsås, tjock jag vet men det är gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0