tjejkväll

Nej jag orkar faktiskt inte skriva mkt idag, sov hos hanna inatt... Hon skulle ju ha tjejkväll typ så det blev jag nathalie erika elin och hanna då, vi gick och käka pizza, och där va typ alla! :$ hahaha xD sen så mötte vi josse, malin och sabina som vi gick med för vi skulle få låna en film av sabina. Sen gick vi rint i deje, gick faktiskt till gårn aldrig vart där första gången (Y) haha jo många trodde vi va fulla också för att vi hade kul och sjöng som dårar xD men det va vi ju dock inte! Sen så va vi tvigna att gå hem till hanna igen vid 10? kommer inte ihåg, då åkte jag och nathalie och hämtade grejor eftersom att hon också skulle sova där, så kollade vi på film.. Den va ju inte överdrivet bra, men gick att kolla på! sen så låg vi och prata, erika sov också över men inte elin. Så vi la oss vid halv 2 kanske? somnade tidigt! sen när vi vaknade såg vi en till film, den va bra! :D sen åkte jag och nathalie hem, eller ja hon hem till sejo hc jag hem till mej! så jag duchade och jag är trött!

Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0