Studiedag!

Studiedag idag, började med att jag vaknade halv tio. Då gick jag upp och åt.. Sen så fråga Jessica om jag ville med henne ut och gå, så då gjorde jag det också! Vi hittade faktsikt lite kantareller inte många, men dock några ;) hehe
sen så är man ju deppig på grund av detta vädret, jag vill ha sommar och sol!
Sen så vet jag dock inte vad jag ska hitta på idag!;S
 
Jag vill åka till stan nu snart också, bara jag får min månadspeng så ska jag försöka att komma iväg! tänkt att jag skulle köpt:
*Tröjja
*Byxor
*T-shirtar mm.
*Skor
Jag mor och syster hade ju tänkt att åka till charlottenberg nu snart. men det blev ju dock inte det ;S det va ju synd, jag vill hellre åka ivåg till göteborg och shoppa där, men det får vi se vad det blir med :)

Nuska jag ta och kila, kanske skriver mera ikväll.. Men om jag inte gör det så får ni ha det bra, och sov gott inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0