Skratterfnatt xD

Tjosveeejs :D

Idag är det måndag som ni kanske märkt :) haha började med att gå till skolan ;S ovanligt kul ändå, har ju vart på skratthumör hela dagen så fick jag lite damp så jag satt och måla saker :P haha omg, skäms* ;) i slutet av dan så hade vi faktsikt bild, vi ska måla rutkonst av nått slag, eller förstora upp en bild, jag had  e ju lite bråttom att välja en bild, så jag valde en bild som nån annan redan hade dragit ut, det blev svampbob xD elisabeth tkr den verkar bli bra, men det tkr ju dock inte jag ;S ;P haha bra (Y) den skullöe ju helst vara klar idag men vi får göra klart den nästa gång ändå :) hehe men då blir jag klar, funderar på vad jag ska göra i bakrunden, man får bättre betyg och man gör bakrund i bilden också och inte bara en figur.. så får se om jag hinner :) sen så åkte jag och Nathalie hem, bytte cykel,
-jag lägger den här
-om du lägger den där så slänger jag din cykel i dammen xD haha

jo jag glömde ju helt totalt bort att jag och nathalie va ju... humm. roliga i morse tykte vi ;) aj, du spräckte min aoura xD
jag typ slår henne men missar, så säger hon - aj. - men jag stötte ju inte ens dej....-joho, mitt yttersta lager-- - jaha, din aoura? - ja du spräckte min aoura ;) hahaa KUL :D
vi hade  ju kul i förrgår också, - jag är en BÅT. jag vill vara en BÅT-BÅT en bååååååt. ja en motorrbåt ;) hjälp :P ingen fattar mennmen ;D

nu ska jag snart ner och plugga på SO, boring, men har man ett stort prov på torsdag måste man plugga ;S CP!

jaja, sov gott inatt :) PUsstjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0