Nitendo wii :D

Onsdagen är gjord! slutade tidigt i dag :) och nu gör jag inte ett piss :S

igår va jag i stan med syster, köpte mej en tröj/tunika på gina, en sjal, örhängen, underkläder :) ska antagligen till stan till helgen också om jag får med mej någon :D annars så kanske jag får åka själv, men det är ju inte lika kul! även om jag aldrig gjort det ;P bra där (Y) 

haha, idag kom jultidningarna xD jag hade inte tänkt att sälja, ... men när jag hade vart uppe hade mamma och jessica(syster) kollat vad man kunde få, och då såg dom nitendo wii. så vi kom tydligen fram till att vi alla ska sälja för att få en nitendo wii xD  kul:P men jag har alltid velat ha ett (Y) men pinsamt att sälja jultidningar :$ även om det inte va min idé xD

i  morron är nog den tråkigaste dagen på hela mitt schema ;S men det har gått fort denna veckan, det är ju alltid bra (Y) men bara för det är en tråkig dag i morron så kommer den väl att bli dryg, och jag har tyska i morrn! HATA den lektionen, tråkigaste av allt och alla!!! till och med matte är bättre....

jaja, nu ska jag nog snart gå ut och gå eller om jag åker och köper en red bull xD

Puss&Kram, sov sött :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0