Helghelghelg! :D

Världens jobbigast dag i skolan! sen vart jag med Hanna, bvi va uppe och köpte red bull eller ja jag köpte redbull och hanna köpte godis :) sen så kom jag på att jag skulle tanka min moped eftersom att det va slut med bensin i den! för första gången, skulle ju gjort det en gång men då fick jag ju det av nicklas (nathalies pappa) bara för att jag hade skjitsat Nathalie :D sen idag, så såg jag att det va en som tanka, det visade sej vara Hannas mosters kille... Han kom och sa, öppna locket så får du gratis bensin så får du bjuda Hanna på glass... så jag fick bensin av honom! snäll va han ;) men jag sa att jag skulle betale men nejnej det fick jag ej.. sen åkte jag och Hanna (skjutsade hanna) in till forshaga, sen körde vi till Erika och pratade med henne och nathalie eftersom att Nathalie skulle sova d´är i natt ;) vi kom ju fram till bra saker (Y) ;) HAHAHA! jaja, sen så va jag och hanna här ett tag till.Kom just hem nu flr jag skjutsade hem henne :) och nu sitter jag här och talar om hur dan har vart, det har vart svängningar :)

nu ska jag kila! Puss&Kram, sov sött :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie :D

jodå, vi kom fram till bra saker ;) hahaha, jag har värkligen besluts ångest ! :P

2008-09-06 @ 18:03:48
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0