GRRRR ;D

TISDAG! jobbig dag allt. fmen fick ju dock sluta 40min tidigare :) det va snällt av charlie :P dör när han ska förklara saker han kan ju verkligen inte. Hade matte prov im morse hoppas det gick bra! hoppas verkligen!!!men blev rätt kul innan vi åkte, jag nathalie och ibbe satt och prata lite ;) hahahaha GRRRR.. mohaha.... -ska vi gå nu? - nej, jag måste sätta om sjalen.... - jaja.... typ 2 sek efter- Ska vi gå nu då? - Men tat lungt, jag har inte blivit klar än! - jaja, nu går vi! och sen, mjau :D haha bara jag och nathalie som fattar med då är det iaf en person som gört! inte många som förstår sej på oss :D haha
när jag kom hem bakade jag en kladdkaka, som blev verkligen kladdig :D perfekt!
blir att plugga i dag, och kanksestäda rummet :/

Tjosvejs! <3

Nathalie Skogh, är den bästa vännen man kan ha! Tack för att du finns :D <3


                                     

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack för att du finns ! jag vet inte vad jag hade gjort utan dej <3 du är abolutast trabsolutast bäst <3

2008-09-18 @ 21:43:44
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0