Fotbollsmatch :D

Skrev ju inget igår, så jag skriver i dag ist!
igår åkte jag mkor och far ner tillikea för att vi skulle köpa ny tv bänk, så jag passade på att kolla påsänger! vet en jag vill ha, som jag antagligen kommer få i julklapp det blev ju lite dyrt xD det är iaf en malm, 1.60 så finns det hylla med som är bakom och ääven frukostbord:) men det kanske man får köpa till ett tag efter! sen så gjorde jag inget alls, satt hemma sen åkte jag och mor och hyrde film :) blev två, har bara kollat på en än så  länge, tänkte ta och kolla på den andra snart! när matchen är slut, eftersom att jag och erika ska kolla  på fotbollsmatch! :) får se hur det går, Ibbe har klagat länge nu att vi inte kollat på deras matcher så det va dags att åka och kolla ;)

Nu blev det just bestämt att jag och Erika ska kolla på filmen jag hyrde :) heheoch på onsdag är det klass kampen också :) värsta kul! många som tkr det är ap tråkigt! men jag tkr det är kuul :D hha

nu ska jag kila! Puss&Kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0