Are we going to die? :O

Idag är den en onsdag, och idag hade vi klasskampen i skolan massa med saker att göra:kula, längdhopp, 1000m, spjut, 80m, höjdhopp. tog bort 1000m men just nu ångrar jag mej att jag inte tog bort typ spjut eller kula ist! :/ besviken... Menmen, fick mej ju 4:or och 3:or ingen 5 dock ;S
men jag va ju inte alls på humör, trodde att jag skulle dö, p.g.a. att det där som dom där professorna gör, om att skapa "big bang" om det skulle gå fel så skulle det bli ett svart hål och att alla skulle dö. HJÄLP! det är ju scary ju, som tur va så sätte dom bara på maskinerna och inte typ, ja... Det skulle dom göra om 2-3 veckor, tänk om man dör :O vill inte! Tur va så sa Bäckström(lärare) att det inte skulle bli så, och han tror man på (Y) jag sa ju mkt fel också, jag och mina kommentarer... råkade dra, - då lägger jag mej naken på backen, och hoppas att det tar mej framifrån xD haha sen så råkade jag säga lite fel och sa: Jag vill hem och älska! haha men jag skulle sagt att jag vill hem och säga jag älskar dej ;) haha gud amejja ;)  aja, sen efter höjdhoppet så va staffetten, jag va ju inte med  ;P jag ville inte,,. egentligen så skulle ja,. men vägrade! haha xD kul, sen så åkte jag och Nathalie hem, men när vi nästan va hemma så va vi tvugna att åka tillbaka för nathalie hade glömt sin mobil som hon fick tag på så vi kunde åka hem (igen) så åt jag sen :) stek, gottigotti! :D och sen duscha jag, och nu sitter jag här i pyjamasen :D men jag orkade inte sätta på mej nått annat! pyjamas är skönt att gå runt i ;D och slutligen hamnade jag här framför datan, och msn:en funkar inte! CPCPCPCP :@ får snart damp!

Puss&Kram, sov sött i natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0