9km

Jag vet inte vad jag ska skriva, idag har jag inte gjort ett piss, skolan bara som va dryyyyg! speciellt när man tänker, nu är det måndag, då är det liksom hela veckan kvar, men vi har ju faktiskt studiedag på fredag så fdet blir långhelg! (Y) och massa jhar fått sms att alla ska skolka på torsdag, men många som inte kommer göra det, en av dom 'r jag. Vill seriöst inte missa den dan! då missar man hur mkt som helst! imorron äre skoljoggen 9km, blir att gå, springer omspringningen ist för att jag är ju förkylöd ;S dejeskolan är cp, man springer 9km sen ska man fortsätta och gå klart dagen..  visst det är bra med sånna dagar (rörelsedagar) men det behöver ju inte va 9km liksom räcker med 5!

nej nu vet jag inte vad jag ska skriva... Pusshej <3 sov gott i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0