2personer & 3 grejjer, lyckat ;)

Inte gjort mkt idag, slappat mest! Sen ringde Nathalie och fråga om jag skulle med till hallen för att kolla på dammatchen, hkb-helton HKB vann ju såklart :D hehe även om jag och nathalie åkte hem i andra halvlek. Sen när nahalie skulle hme till sej hade johanna glömt att lägga ut nyckeln.. Så hon följde med hem till mej en stund sen så skulle hon åka hem så förljde jag henne hem, jag tog mopeden och hon 2 cyklar. Eller ja, 2cyklar en moped 2 personer, man kan ju fatta hur det gick xD inge bra alltså ;) min bakcsspegel gick av ;S hahaa ja, och nathalie gjorde ju sej illa... rätt mkt på foten pga av att cykeln brukade landa där xD fast detta va ju dock igår... ;S vet inte hur jag tänker nu för tiden xD

idag har jag inte heller gjort mkt, skolan och slappat... ätt kul i skolan ändå, Ibbe och Henrik är ju sjuka xD asgarva ju åt varenda grej dom sa, men det va ju dock inte bara jag, eller jo. Jag har ju så torr humor, men erika va ju också med och skratta rätt mkt, sen så tyckte matilda även attdet va kul och hanna (Y) men jag hade nog roligast xD ett gott skratt förlänger livet xD

nu ska jag kila, sov gott inatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0