Tiden bara flyger iväg!

Snart har det gått en ny vecka, den har gått rätt så fort! ^^ sen så går jag bara en vecka till. sen så äre faktiskt lov! Då tycker jag att det ska bli fest! länge sen det va nu! så det är på tiden! :D alltså hjälp ;S tiden bara flyger iväg, jämt nyss va de sommar och nu helt plötsligt är det ju höst, snart vinter :O jag vill inte gå ur ni 9:an vill tillbaka till sommaren, kanske inte vart det bästa väret men man umgicks ju mke :D det är ju det som är huvudsaken :D tralala....

nej nu ska jag gå ner och plugga engelska och hoppas att jag blir nöjd med mitt resultat, va jag ju dock inte i tyska eller No:n ;S fick bara G :( sämsta jag har fått i tyska ;S jag och elin har jämt samma poäng, hon hade 77.5 och jag hade 88 xD men vi har fel på olika saker och rätt på olika saker ;) haha det är ju bra (Y)

Ni får sova så gott! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0