OTURSDAG!

Idag när jag vaknade trodde jag att det skulle blir en bra dag. Eller den började bra.
Sen så började den att bli dålig när jag skulle öppna mitt skåp som inte gick ;:S det har gått sönder, så jag hade ju ingen tröjja eller nått när jag skulle hem så jag fick låna en tgöjja av nathalie medans hon tog jackan, snäll du :) jag ska bjuda dej på glass (NOT)  ;D hade allting inne i skåpet, typ jacka, nycklar (cykel) så jag kom ju inte hem på cykeln! sen mobil, idrottskläder. Mys! men så va pappa snäll och försökte att öppna skåpet men det gick ju fan inte :S så han fick bryta upp det så får jag nytt lår i morron! jag kommer att sakna min kod...  

hjälp vad jag är trött nu, gick och la mej sent igår, tolv för jag va uppe och kollade på en film, in her shoes! den är bra (Y) fasktiskt! jag hade typ filmdag i går, jag kollade på 3filmer.
*Material Girls- den är bra, men dock  tjejfilm :P haha men tips till alla tjejer ;)
*P.S I love you- den var också bra, väldigt faktiskt! en gråt film..
*In her shoes- bra, men tjejfilm denna med... :P eller det va alla :)

nu ska jag kila, kanske dra mej iväg till affärn och kolla efter mat i morrn! eftersom att jag och alice och kanske hanna ska göra i ordning våra t-shirts till volly bollen  ;) hehe och då är det den enda tiden vi kan göra det .) hehe

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0