har ju inget annat för mej!

Hjälp! vad jag har tråkigt! finns ju seriöst ingenting att göra, alla sover.. förutom några, men dom är inge kul att prata med typ... S: sitter på blogg och bilddagboken nu finns ingenting att göra där heller, försöker hitta på n¨ått men det är ju dock lite sent nu tror jag.
hade nästan tänkt att dygna i dag, men det kommer gå åt skogen! jag kommer somna när jag skriver men jag är rätt så pigg nu! men det är väl  bara för jag duscha jämt nyss xD
nu bara sitter jag och skriver saker för att jag har tråkigt! men jag har ju inget annat för mej så då tänkte jag att då kan jag väl sätta mej och skriva på min blogg. så att eftersom att jag gör det nu så behöver jag ju inte klaga på mej själv och säga att jag behöver skriva mer, nu när jag gör det 2 gånger på en dag (Y) ibland så är jag smart ! NOT! haha, för snart är klockan 00:00 och då så är det ju ändå liksom en ny dag och så, a men hjälp jag vet inte hur jag tänker! ;S

nästa vecka så är det höst lov! härligt, och i fredags fixade jag och erika en praoplats på ica, det va inte upptaget heller, det är ju bra! trodde det skulle va det faktist! men sen så är det tur att dom tog emot två personer också, jag och erika ska nog ha kul den veckan :) hehe jag längtar faktiskt lite!

men nu ska jag faktiskt in på www.ikea.se för att kolla lite sängar :) hehe

Puss&Kram, sov gott i natt.. dröm sött <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är grymt tråkigt att praoa på ica :p

2008-10-12 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0