En dag i höst :D

Nu är det helg och det känns jätteskönt! :) hade negelska prov idag, kändes som det gick bra, svarade på allting :D om jag har rätt på mke så va det inte alls svårt, men jag kanske hade pluggat in fel saker ;) haha och det är ju inte alls bra! :O rätt värdelös dag i skolan men luchrasten va ju massa kul! :D hade en långlånglång rast, 11.20-12.55 d¨å va vi ute (många) och tog kort när vi hoppade och massa skit, :D bilder kommer islutet :) hehe

skulle ju egentligen solat med Erika idag, men så blev det ju dock inte ;/ menErika jag försåtr dej ;) kanske inte ska ta upp det här menmen, så jag har beställt tid för mej klockan sju! ska bli så himmla härligt, lite kyligt ute nu, och jag är ju rätt lättfrösen ;) haha kul xD sen så glömde jag matteboken i skolan också :( det va inte bra, hade tänkt att plugga på det i helgen, men prover är ju inte förrän på torsdag så jag har ju fler dar på mej, det är ju inte så att det är på måndag... ehhe då hade jag haft panik, jag kan ju verkligen inte detta kapitlet, geometri, massa skit med volym, begrä
nsningsarea.... :S men jag är ju inte bra på matte heller, men ändå så ligger jag i VG men det kanske va för att jag fick VG på mitt förra matte prov och kommer i tid ochräknar, men räknat har jag och hanna inte gjort på ett tag nu, bara massa skratt och skit xD men vi är snart klara, men frågan är om vi kommer att hinna klart det kommer vi inte! men nästan, men man gör typ aldrig det! 

Men nu ska jag kila, ni får sova gott inatt! <3


alice och jagJonathan, Helen, Erika och MatildaSofie och MAtilda
Matilda :D Alice >:D
haha, ojojojoj xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0