Bad hair day!

Idag måste jag säga att jag haft en mycket bättre dag idag! än igår... bara det att jag va överdrivet trött i morse och hade en bad hair day! men det gick ändå! (Y) är ju inte jordens undergång! idrotten va kul som vanligt :) vollyboll! tjejerna vann ju över killarna eller jo halva kill laget, och halva tjejlaget menmen :P vi vann iaf :P inte för att jag tror att det kommer gå bra i morrn, men jag lova alice att ha en possitiva tankar om att vi ska slå 9a :D ;)  ahah jag längtar ihjäl mej, kommer blir superkul! vi ska va "hippies"  sen så när jag kom hem så va jag med nathalie, vi va jätte sociala och höll på med mobilerna xD och satt mest och prata! det va ändå rätt kul :) har ju inte vart med henne på ett tag nu, så det va på tiden! men man har ju inte tid, men vi ska iaf till hallen och kolla när killarna spelar handboll :) om nån vill hänga på är det bara att säga till ;) ahaha  sen så gick jag hem klockan 8, för jag skulle hem då för att kolla på hockey och käka. Precis innan jag kom in så kom pappa med pizzan, göttade mej lite idag :) inte ätit pizza på typ nån månad :O men jag har ju dock slutat med sånt ,)  

nu ska jag ner och kolla hur hockeyn slutar! Pusshej <3 sov gott inatt!

Nathalie är så söt som brudtärna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0