Sovit över hos Alice :)

Sov hos Alice i natt :) vi va väl  vakna till fyra halv fem, iaf jag och Elin :) dom andra va uppe ett tag till dom  :P typ 7 eller ngt tror jag xD jaja, klockan  typ 7 så vaknade jag av att alla va vakna förutom jag  typ! men då blev jag ju vaken ;) sen somnade jag om, vaknade liten stund efteråt, och då va det tyst! Sov tills Fia sa "jag åker nu" så då åkte jag och Elin också, men kicki och alice sov fortfarande :P får se när dom vaknar! jaja, nu försöker jag få tag på Kicki eftersom jag glömde plånboken där, och hon kasnke kunde komma förbi med den när hon ska åka hem (: jaja, har inte mkt mer att skriva... 
kanske lite om gårdagen, va vid skivan hela dan typ, sen så grattade gunnar och carina mej, fick mej en slant, nu är jag rik! tjoho :D sen så tog  jag, fia, alice, kicki, hanna elinx2 ett "kvällsdopp" kan man väl säga :P sen så cyklade vi hem och då va Kirre och tollman där, så kollade vi film, (she´s the man) det är typ en vana att se den filmen xD jaja, men den är ju bra iaf :P handlar om en tjej som klär ut sig till sin tvillingbror bara för att hennes fotbolls lag inte typ"fanns" längre, så då klär hon ut sej till sin bror och går på typ fotbollsgymnasie av något slag och spelar fotboll  :) resten får ni se själva ;) 

Nu ska jag ta och kila, ha det bra (Y)

Puss&Kram :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0